Arrived @ Sint Maarten - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Tom Hunting - WaarBenJij.nu Arrived @ Sint Maarten - Reisverslag uit Sint Maarten, Nederland van Tom Hunting - WaarBenJij.nu

Arrived @ Sint Maarten

Door: Tom Hunting

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 Maart 2015 | Nederland, Sint Maarten

Vrijdag 6 maart was het dan eindelijk zo ver. Om 8:40 zal het vliegtuig vertrekken naar Sint Maarten. De dagen ervoor stonden in het teken van afscheid nemen en de koffers pakken. De vlucht verliep prima en kwam nog eerder aan dan verwacht. Des te eerder ik de zon kon ontdekken en de mooie stranden.

Daar ben ik dan, op Sint Maarten. Geweldig…!! Judith Arndell haalde me op van het vliegveld en bracht me bij het appartement. Sint Maarten (De Nederlandse Antillen) staat erom bekend dat de mensen heel relax zijn en de afspraken nog weleens komen te vervallen. Dit was dus ook de reden dat ik het weekend een klein appartementje kreeg. De huisbaas voelde zich enigszins niet op zijn gemak door de afzegging en liet mijn ‘’nieuwe grote appartement’’ in de verf zetten. Een fris en schoon appartement is dan eindelijk voor mij geheel alleen. Het is dan wel maandag, maar ach…Relax he;)! Maar het appartement mag er zijn. Grote slaapkamer, woonkamer, badkamer en keuken. En dat op loopafstand van het strand, winkels en mijn werk. Als je de foto’s bekijkt, zie je dat ik wel een luxe leventje heb met dit grote appartement.

Het weekend ben ik goed doorgekomen. Veel gezien maar ook veel gezwommen en gelegen op het strand. Hoe kan het dan ook anders dat ik verbrand ben. Maar de stranden en de blauwe zee…amazing!! Maar wat is de wereld ook klein, afgelopen zondag met de Megchelse familie en de hier wonende familie Tempels wat gegeten en gedronken bij Greenhouse. Kon ik toch nog een beetje Nederlands/achterhoeks praten.

Voor nu ga ik dan eindelijk beginnen bij Turning Point. Werken in de verslaving en dat zowel klinisch als ambulant. Nieuwe ervaring, nieuwe mensen, andere cultuur maar vooral ander werktempo. Ik zal het allemaal gaan ervaren en heb er heel veel zin in.
Greetz Tom

  • 12 Maart 2015 - 21:23

    Ineke Hunting:

    Hoi Tom,
    Je eerste werkweek zit er al bijna op. Hopelijk bevalt het goed. De foto's zien er goed uit.
    Het weer is lekker, lijkt me.
    Gr. Ineke

  • 19 Maart 2015 - 21:04

    Carin:

    hoi tom

    het is al weer bijna twee geleden.

    Super dat je het goed hebt daar we zijn wel jaloers op je hoor ,zoals de foto*s zie het er goed uit daar en lekker weer beter dan hier maar ja we kunnen niet alles hebben we hopen dat je het goed na je zin hebt. Gert en ik willen jouw ook nog veel succes wensen in je verdere stage we doen nog wel weer een keer wat schrijven heel veel groetjes Gert en Carin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Social worker in addiction and mental health care.

Actief sinds 26 Feb. 2015
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 10990

Voorgaande reizen:

06 Maart 2015 - 30 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: